[무역/비즈니스 영어 이메일] 무역회사 수입부서에서 해외 대리점과 주고받는 이메일
2).상품 주문 확인 요청 이메일 예시 3가지
안녕하세요! 이번 포스팅에서는
지난 상품주문 영어 이메일 예시에 이어 2탄.
상품주문확인요청 이메일 예시를 보여드리려고해요!
상품 주문확인요청 영어이메일 예시1)
Subject: Order Confirmation Needed for #[Order Number]
Dear [Recipient’s Name],
We have reviewed your quotation for [Product Name] and would like to proceed with the order as outlined below:
- Order Number: [Order Number]
- Quantity: [Amount]
- Shipping Method: [Shipping Method]
- Total Price: [Price]
Please confirm the order details and shipping schedule at your earliest convenience.
Best regards,
[Your Name]
[Your Position]
[Your Company Name]
상품 주문확인요청 영어이메일 예시2)
Subject: Urgent Confirmation Request for Order #[Order Number]
Dear [Recipient’s Name],
I hope you’re doing well.
We’ve placed an order with the following details:
- Product: [Product Name]
- Quantity: [Amount]
- Total Price: [Price]
Please confirm receipt and provide the estimated delivery date.
We appreciate your timely response.
Best regards,
[Your Name]
[Your Position]
[Your Company Name]
상품 주문확인요청 영어이메일 예시3)
Subject: Follow-Up on Order Confirmation for [Product Name]
Dear [Recipient’s Name],
We hope everything is going smoothly on your end.
Could you kindly confirm the order we placed for [Product Name]? The details are as follows:
- Order Number: [Order Number]
- Quantity: [Amount]
- Delivery Date: [Preferred Date]
Please let us know if everything is in order.
Best regards,
[Your Name]
[Your Position]
[Your Company Name]
그럼 다음 포스팅에서는 배송 상태 문의 영어이메일 예문을 들고 올게요
오늘도 도움이 되셨길 바라며, 다음포스팅에서 또 만나요!
* 이전포스팅: https://lifedairy2030.tistory.com/598
'ㄴ호주생활영어' 카테고리의 다른 글
[무역/비즈니스 영어 이메일] 무역회사 수입부서에서 쓸 수 있는 영어 이메일3). 상품 주문 딜레이 지연에 대한 사과 영어 이메일 예시 3가지 (0) | 2024.09.30 |
---|---|
[무역/비즈니스 영어 이메일] 무역회사 수입부서에서 해외 대리점과 주고받는 이메일 3).배송 상태 문의 영어 이메일 예시 3가지 (0) | 2024.09.30 |
[무역/비즈니스 영어 이메일] 무역회사 수입부서에서 해외 대리점과 주고받는 이메일 1).상품 주문 시 영어 이메일 예시 3가지 (0) | 2024.09.30 |
병원전화예약영어-호주에서 물리 치료 (physiotherapy피지오테라피) 전화로 예약하기 (0) | 2024.06.26 |
카페나 상점, 가게에서 계산 요청 영어. 계산해주세요 ~다양한 예시 (0) | 2024.06.25 |